duminică, 8 martie 2015

Hello, Spring!

Mă uitam în arhiva postărilor mele pe luna februarie și am văzut că există doar o singură postare (zic eu că merită s-o mai citești o dată aici). Oare chiar n-am avut mai avut alte lucruri, stări, emoții sau întâmplări de împărtășit? Ba da! Luna februarie chiar a venit cu multe lucruri importante. Niște visuri foarte dragi mie urmează a se realiza, iar timpul și inspirația mi-au fost acaparate de ele. Și până nu se vor concretiza, nu vă spun despre ce este vorba... un pic de superstiție nu strică :D.
Acum, că m-am scuzat pentru absența pe blog, vreau să-i transmit Primăverii câteva gânduri.

Dragă Primăvară,

Mă bucur din suflet că a venit momentul întâlnirii cu tine. Sunt cu gândul la acest moment de pe la jumătatea lui ianuarie. Îți mulțumesc că mi-ai trimis câteva idei despre cum ne-am putea distra noi două chiar din februarie, dar te rog, nu fi timidă! Atât eu, cât și alte persoane, ne-am pregătit să te primim în sufletele și în casele noastre, dar te doresc și copacii, și florile, și păsările, și animalele. Cu toții vrem să ne mângâi cu soarele tău călduț, să ne colorezi și să ne parfumezi diminețile cu toate florile tale, vrem să ne strângi la pieptul tău. Te rog, spune-i surorii tale, Iarna, că îi mulțumim că a fost pe la noi (a întârziat de Crăciun) și că ne-am dat seama că îi place aici, dar e timpul să plece. O așteptăm cu drag în decembrie. Acum e vremea ta și vrem să-ți acordăm ție toată atenția. Uite, eu ți-am pregătit ceva. 


Ce zici? Crezi că poți lăsa timiditatea la o parte și să apari la întâlnirea noastră stabilită de ceva timp? Eu mi-am deschis brațele și îți spun ”Bun venit!”.
Cu drag,
Oana

După cum cred că v-ați dat seama, îmi doresc o primăvară caldă, atât în termometre, cât și în suflete. Mă încarc cu optimism și sper la soare și zâmbete, la sentimente și oameni frumoși. Vă doresc și vouă să aveți primăvară visată!
Iar azi, de 8 Martie, dragi prietene, vă doresc să vă petreceti ziua așa cum vă simțiți voi mai bine, iar dacă soarele întârzie s-apară pe cer, aduceți-l prin zâmbete!
La mulți ani!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu