vineri, 23 ianuarie 2015

Oldies but goldies (partea 2)

Hey, girls!

A venit şi ziua pentru cel de-al doilea machiaj promis din categoria "oldies but goldies".


Machiajul de Revelion



Trebuie să vă mărturisesc că aveam mai multe idei pentru machiajul din noaptea de Revelion. Dar, cum mi se întâmplă aproape de fiecare dată când mă pregătesc pentru o petrecere, să nu am prea mult timp la dispoziţie, m-am gândit că cel mai rapid ar fi să-mi fac un machiaj smokey sau unul cat-eyes. Aşa că, în final, l-am ales pe cel din urmă. M-a inspirat şi ideea purtării rujului în această nuanţă de roşu aprins.


  
Deşi asemănător machiajului de Crăciun, acesta se diferenţiază nu numai prin nuanţele de maro şi auriu alese, dar şi prin linia de tuş, mult mai groasă, mai accentuată, oferind un efect mai dramatic. După cum se poate observa, pleoapa inferioară nu a purtat nicio culoare, doar pentru mucoasa internă am ales un creion khol crem pentru un efect de luminozitate, iar în colţul extern al genelor am aplicat un strat subţire de mascara.



Încă o dată vă mai spun că am fost foarte încântată de alegerea nuanţei pentru buze. În general, alăturarea culorilor roşu şi auriu îmi pare specială, elegantă, de sărbătoare.

Produse folosite:
Ten:
  • Fond de ten Revlon Color Stay (180 Sand Beige + 320 True Beige)
  • Anticearcăn Make Up For Ever (paletă anticearcăn 5 culori)
  • Pudră liberă Paese Translucent
  • Blush MUD
  • Pudră MAC pentru contur
Ochi:
  • Farduri MUD, Inglot, NYX
  • Glitter auriu Sephora
  • Waterproof Cream Eye Shadow pentru eyeliner
  • Mascara Rimmel Scandaleyes Volume Flash
Sprâncene:
  • Creion negru no name
  • Creion maro no name
Buze:
  • Ruj Revlon Super Lustrous 725 Love that red


Sper să vă placă şi să vă inspire! Iar dacă aveţi întrebări sau sfaturi, aştept mesajele/comentariile voastre :).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu