marți, 25 noiembrie 2014

Start


Bun găsit!

De ceva timp, mă tot gândesc dacă este sau nu momentul potrivit să fac acest pas, dacă va interesa sau nu pe cineva locul acesta, dar azi mi-am luat inima şi optimismul în dinţi, aveam ochii strâns închişi, dar i-am deschis şi am văzut undă verde. Da, acum este momentul să-mi creez spaţiul meu unde pot împărtăşi cu voi idei, emoţii, stări, lucruri :).

Şi nu cred că este întâmplător acest moment. Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu ador sărbătorile de iarnă şi, deşi este toamnă din punct de vedere calendaristic, mai este fix o lună până când vom sărbatori Crăciunul. Aşa că pentru mine, şi poate şi pentru voi,de azi a început numărătoarea inversă :D. Dar până la Crăciun, avem timp să simţim toate bucuriile acestei perioade. Unele magazine deja şi-au decorat vitrinele, am văzut chiar şi câteva case care au "furat startul" şi în curând şi străzile vor fi inundate de culorile luminiţelor de iarnă (pentru cei ce nu ştiu, luminiţele vor fi aprinse în Bucureşti, pe 29 noiembrie). Prin magazine, hipermarket-uri, mall-uri se aude în difuzoare muzică de Crăciun, iar pe mine acest lucru mă face să zâmbesc, să mă bucur de fiecare moment petrecut acolo, ba chiar mă îmbie la cumpărat cadouri pentru cei dragi, pentru casă. Mulţi spun că aceste sărbători de iarnă au devenit prea comerciale, că prea ne rezumăm la cadouri, dar eu cred că acum este perioada în care devenim mai buni, mai atenţi cu cei dragi şi încercăm prin cadouri să le aducem zâmbete, bucurii, sa creăm o atmosferă caldă, de familie.

Sunt sigură că dacă v-aş întreba cu ce fruct aţi asocia iarna, mulţi dintre voi aţi răspunde portocala. Şi eu aş răspunde la fel. Nu ştiu exact dacă din cauza faptului că, în copilărie, mâncam portocale doar cu ocazia sărbătorilor de Crăciun sau pur şi simplu au gust mai bun în această perioadă a anului, dar îmi plac foarte mult, mai ales combinaţia de portocală cu ciocolată (prietenii ştiu asta, doar i-am tot forţat să încerce şi ei :D). Dar nu doar gustul lor îmi place, ci şi parfumul lor pe care încerc să-l găsesc în produse de corp, dar şi odorizante de cameră. Cu ceva zile în urmă, am găsit pe facebook un filmuleţ în care poţi face o lumânare dintr-o portocală, care m-a făcut curioasă şi am testat şi eu.

Acesta este filmuleţul :

Acesta este rezultatul meu :). 
Să zicem că trebuia să mai lucrez un pic la finisaje, dar atmosfera plăcută a reuşit să o facă. Din păcate, nu emana şi miros de portocală, aşa cum credeam, dar am să încerc data viitoare să pun în uleiul de măsline nişte suc de portocale sau chiar coajă răzuită.
Încercaţi şi voi şi spuneţi-mi ce v-a ieşit! :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu